| O FIRMIE | TECHNOLOGIE | POMOC | KONTAKT |

TECHNOLOGIE

 

 !!! UWAGA !!!


Z dniem 1. września 2019 roku, siedziba MAKIO SYSTEM została przeniesiona. 
Nowy adres: Leszno, ul. Prochownia 8/5 (ciąg sklepów).

Jednocześnie prosimy o aktualizację danych adresowych w Państwa bazach adresowych.

_____________________________________________________________________________________

Platforma sprzętowa

 


Przy doborze sprzętu komputerowego istotnych jest wiele czynników.
Kierujemy się wcześniejszym doświadczeniem.
Nasze działania opieramy o sprawdzone marki, technologie i rozwiązania.
Priorytetami w doborze sprzętu komputerowego są:

  • bezpieczeństwo
  • niezawodność
  • wsparcie serwisów producentów, gwarancja
  • ergonomia i ekonomia
  • dostępność

Rozwiązania nasze budujemy w oparciu o technologie znanych i cenionych producentów sprzętu m.in. Intel, Apple, Dell, HP, Fortinet, Cisco, Samsung, NEC i wiele innych.

Systemy i oprogramowanie

Dużą wagę przywiązujemy do sprawnego funkcjonowania oprogramowania naszych klientów,
staramy się dobierać optymalne rozwiązania w zależności od potrzeb.
Wspieramy systemy operacyjne dla stacji roboczych oraz platform serwerowych.
Pomagamy dobierać właściwy sposób licencjonowania oprogramowania systemowego oraz aplikacji biurowych, przy okazji dbając o legalność oprogramowania.
Bardzo istotną rolą jest kontrola wykonywania archiwizacji danych oraz okresowe sprawdzanie poprawności wykonanych kopii.

Sieci rozległe

W obecnych czasach firmy posiadają wiele oddziałów. Oczekują szybkiej, niezawodnej i bezpiecznej wymiany informacji pomiędzy nimi. W dobie mobilnego Internetu dla właścicieli firm i osób zarządzających, praca zdalna stanowi podstawę prawidłowego nadzorowania oraz zarządzania firmą z dowolnego miejsca i o każdej porze.
Zapewniamy wsparcie i dobór wydajnego sprzętu i oprogramowania, które pozwala na bezpieczne łączenie oddziałów firmy jak też komputerów przenośnych, pozwalając pracować  w czasie rzeczywistym na oprogramowaniu znajdującym się w centrali firmy. Dotyczy to również przedstawicieli handlowych pracujących w terenie na urządzeniach mobilnych typu Tablet, Smartphone, Palmtop czy PocketPC.
Rozwiązania takie pozwalają również na zdalną pomoc techniczną, co znacznie skraca czas reakcji i ogranicza koszty.